Kryss i taket!

Jag har spenderat större delen av dagen med mamma och barnen på Ilva och Ikea. Nu till det mest osanolika, det chokerande och har du blivit sjuk Emelie? Jag har inte shoppat något!! Och alla kvinnor i hela världen vet att man ALLTID behöver något på Ikea, iiimmhhh.
Vi har tittat på säng till Engla, hon ska nämligen sova i loftsäng (som senare ska bli våningssäng när Lhea är lite större) när hon fyller 4. Just nu har vi Emil växasäng  från Ilva som vi tänkte bygga på. Jag tror nog det är klokt att höja henne gradvis, så att hon vänjer sig. Men det är kanske bara en mammas beskyddande tankar?

Nu ska jag dra igång med maten. Det blir en variant på laxpasta (åt det tidigare på dagen innan jag blev magsjuk) så vi får väl se hur det går. Jag ska tvinga mig i det för lax är verkligen en riktigt bra och nyttig bas som ni nästan alltid hittar hemma hos oss.



Det fick bli lite gungbilder eftersom det inte blev någon shopping att visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0