Lite väl...

Här har vi haft en supermysig morgon som startade lite väl tidigt. Båda barnen vaknade kl sex och sen dess har vi haft kafferep i soffan. Engla började lite försiktigt med en kaffekopp från sitt eget lilla kök. En stund senare låg jag rak lång på golvet nerbäddad i enbart en hello Kitty filt. Bredvid mig låg nu plötsligt allt från Englas kök utspritt. Där låg jag och väntade på att Engla skulle sjunga för mig eftersom det var min födelsedag. Vadå att man blir indragen i lekar. Det började ju trots allt bara med en liten kaffekopp.....
Och jag ska det att jag må bara vara 27 år men det är inte helt lätt att komma upp från golvet längre. Men vad gör man inte för sina barn?

Hoppas ni har haft en fin morgon eller får en för er som har turen att sova lite längre.


Kommentarer
Postat av: ellenojag

haha ja va gör man inte för sina barn ;) va söta de är dina flickor och vilken fin kaffeservis Engla har!! ha en härlig dag i solen! kram

2010-06-22 @ 12:25:31
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

ja eller hur :) men jag har ju faktiskt inte provat libero så mycket, så kanske jag också byter sen! kramar

2010-06-22 @ 13:10:49
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0