Måndag!

Jag sitter och äter en sen frukost, hade inte riktigt någon aptit i morse. Jag har någon konstig förkyldning i kroppen som inte riktigt vill ge sig. Hela familjen är lite halvkrassliga. Men efter att har varit ute en sväng så känns det bättre. Jag tänkte passa på att ta itu med lite saker nu när Lhea sover, bla sälja av lite på tradera. Är det någon som vill ha en adidasjacka oldschool modell i färgerna grön/gul till sig själv eller till sin man så länkar jag gärna till sidan när anonsen är ute. Det är Nisses som har blivit för liten. Ni vet har man varit sympatigravid två gånger får man räkna med att kläderna krymper, hihi ♥ 
Sen går vi väl ut och sätter oss i solen en stund.



Ursäkta den dåliga bilden. Jag vet att man inte ska fota mot ljuset,
men jag var helt enkelt för lat idag. Brödet har Nisse bakat, men
istället för att göra limpa av det gör vi bullar. Lätt att frysa in och
ta fram. Ni hittar receptet här.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Vilken stl är det sötnos?

2010-06-21 @ 20:37:57
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0