Midsommar, bildregn!

Jag har varit ganska så reserverad när det kommer till bilder. Speciellt på mina barn. Men på sista tiden har jag känt lite att allt eller inget. Och med det menar jag inte att jag lägger ut hela mitt liv här. Här kommer iaf ett bildregn från vår midsommar och det är ganska lite bilder med tanke på att jag hade 90 st i min kamera.
Vi hade det underbart och det var min bästa midsommar någonsin. Jag hoppas att ni hade det lika fint.



Jag och Lhea.


Engla är svår att få på bild. Hon vill inte bli fotad och vill hon så gör
hon alltid tokiga miner för att reta mig. Haha, det ska börjas i tid.
Hon var så vacker i sin ballongklänning från How to kiss a frog.


Engla och "kusin" Max.



Nisse hjälpte till i köket.




Det blev en massa god mat och bakverk. På kvällen grillade vi.



Goa farfar med Lhea och vackra mormor med midsommarkransen
som var tänkt till Engla. Men det kunde man ju inte ha när man skulle
busa en massa.


Värdparet, Caroline och Niklas.


Midsommartjej.



Vi tog en promenad mellan allt ätande och stannade till vid en lekplats.
Kul, tyckte jag och Nisse.


Barnvagnsmaffian, med Lhea och kusin Aria i vagnen.


Jag och svärmor med lilla Lhea.


Tack Caroline och Niklas för en riktigt lyckad midsommar! 

 


Kommentarer
Postat av: Charlene

Så härligt att ni hade det bra :) Puss

2010-06-26 @ 13:04:35
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Caroline & Aria

Tack själv min söta! Vi hade det helt underbart med er alla. Njöt i fula drag. Puss och kram.

2010-06-26 @ 19:08:03
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com
Postat av: Ellenojag

va fina ni var allihop igår!!! burberry klänning är ju att dö för!! håller med dig om axelbanden, men den där dressen gick bara inte att motstå ;) ska be Ellens mormor att sy upp dem lite så sitter de på LITE bättre iaf ;) ha en fortsatt mysig helg!! kram

2010-06-26 @ 20:44:09
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0