MidsommarMorgon!

Glad midsommar på er.

Här startade morgonen redan kl fem, för Nisse och Lhea. Jag och Engla hade turen att få sova till kl sju. Man ska vara glad för det lilla. Nu har vi precis ätit en god frukost med nybakta bullar. Här i sjukstugan mår vi lite bättre. Lhea har ingen feber längre så pencelinen har börjat göra sitt, jag är så förbaskat hes. Men våra nära och kära får ta oss för vad vi är idag. Jag går fortfarande på dunderhostmedecinen så stackars den som får en joddlande Emelie på halsen, hihi.

Hoppas ni får en fin midsommar ♥

 



Bilder från förra midsommar. Vi hoppas på bättre väder detta året.
Jag kör på min Mathew Williamson klänning idag med,
jag var ju faktiskt gravid sist.


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Stor midsommarkram till vackra du.

2010-06-25 @ 09:34:00
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0