Nu har jag gjort allt!

Hela jag krävde en helrenovering. För att inte snacka om mina fötter. Nu har jag duschat med hårinpackning, skrubb, filning + smörjning, bodylotion och avskavat nagellack är borta. Det är faktiskt sant att en dusch kan få en att känna sig som en ny människa. Nu väntar en kopp te och lite frukt. Sen får det bli sängen för mig.

Det gick bra idag med "mamman från dagis." Vi var i stan och åt lunch. Vi pratade på och det blev en del viftande med armar för mig, det ska jag inte sticka under stolen. Men vi hade det väldigt trevligt och lättsamt. Det är roligt när man träffar någon som man känner att man klickar med. Nu när man är äldre väljer man faktiskt sina vänner på ett helt annat sätt. Man väljer dem efter intresse och personkemi. De man har sen barnsben följer liksom med en, men ack vilken stor plats dem har i hjärtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0