Överraskning!

Idag är Nisse ledig. Vi har har sen en tid tillbaka planderat en liten överraskning bakom Englas rygg, hihi. I morse bar det av till dockan (hamnen i Malmö) för att se sommarlov live. Ni som har barn vet vad sommarlov är, för er andra är det olika program med olika programledare som sänds varje år när barnen har sommarlov. Detta året tycker till och med jag att det är roligt.
Engla blev så glad när vi kom dit och jag kan inte må bättre än när jag ser lycka i mina barns ögon. Jag har lovat henne att vi ska dit igen minst en gång till denna sommaren.

Sommarlov slutade lagom till stan öppnade. Vi har shoppat en massa kläder till Nisse idag. Jag fick även tag på två söta plagg till Engla (visar sen.) Vi har shoppat, fikat och druckit smoothie. Solen är framme och idag står årets första dopp på schemat.



Vackra Malin är programledare. Hon kan nog ha typ världens
snyggaste ben. Här står hon dock med ryggen emot.



Varge dag i slutet av programet är det alltid någon som ska ta
badtempen. Tittarna röstar fram vem som ska bada. Idag blev det
Patrik, kommer ni ihåg honom från Boston tea party med Filip och
Fredrik? Idag blev det han som fick hoppa. 

Kommentarer
Postat av: Charlene

Åh vad kul! Hur tidigt var ni uppe? Innan stan öppnade!!!

2010-06-29 @ 09:27:23
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0