På väg....

När vi går till dagis utan ståbrädan så ska Engla köra vagnen. Det tar ca 5 minuter att ga dit i vanliga fall. Idag skulle Engla visst köra hela vägen och det får hon gärna göra. Jag är väl en person som oftast vill att saker ska gå undan. Men en sak jag försöker att verkligen inte göra är att skynda på mina barn. Självklart så tar tålamodet slut ibland och alla gånger har man inte all tid i världen. Men idag hade vi det och kom fram till dagis efter ca 20 min.

Jag och Lhea höll oss hemma idag med. Febern är borta så det är vi glada för. Vi kom just upp från en stund på gården. Jag har solat mina ben. Det vore synd att kalla dem bruna, kanske något i stil med genomskinliga? Jag ser iaf bloder igenom, haha bruuuuun!
Vet ni vad Lhea har börjat göra? (Klart att ni inte vet, men man säger liksom så.) När jag frågar om mamma kan få en puss så smackar hon med läpparna, trollunge ♥

Ikväll ska jag dricka vin med tjejerna. Men jag blir inte jättelångvarig eftersom Engla är hemma imorgon och då vill jag vara pigg. Får se vad vi hittar på för mysigt imorgon.

 


På vääääg till dagis...


Kommentarer
Postat av: Charlene

Jag saknar er...

2010-06-17 @ 13:30:36
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

såå fina klänningar till våra små!! hihi!

fin blogg du har! kramar

2010-06-17 @ 16:54:29
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0