Som på beställning!

Måste börja med att gratta min kära svärmor idag! Idag är ingen vanlig dag för idag är det farmors födelsedag hurra hurra hurraaaaaa!

Det är inte bara varmt i malmö idag det är även strålande sol. Vi har besökt barnens faster och kusin idag. Vi blev dit bjudna på frukost med nybakat bröd och allt. Fick ett sms i morse 6.30, haha. Någon som förstår sig på mina rutiner. Vi har spenderat hela fm ute i solen. Tack för idag fina ni!

Nu är det dags att sätti igång med bak till Englas sommar fest  på dagis ikväll. Vi kunde ju inte ha mer tur med vädert. Det blir pizzabullar och kladdmuffins med vit choklad, mohahaha. Ett recept som jag har stulit från ingen mindre än just faster Carolines mat blogg, ni hittar den här.



Lilla trollungen, kusin Aria!



Caroline, Aria och Engla.



En annan liten trollunge som gärna ska ha allt i munnen samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Åh så härligt! Ni verkar ha haft en perfekt dag innan jag ens gått upp ur sängen =)

2010-06-02 @ 15:56:23
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Caroline & Aria

tack själv för idag mina söta! Vad roligt att du tyckte om muffinsen. :D Du har rätt i att saften också ska i. Pus och kram!

2010-06-02 @ 17:42:16
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0