Sorgligt!

Idag är det den 1 juli. Jag har inte kunnat ta av flisen på vagnen för det är för kallt. Jag har inte kunnat gå bar om beben för det är för kallt. Nu tittar jag ut genom köksfönstert  och konstaterar att det är för kallt. Men jag trotsar vädert med att bara gå ut i munkis, för inte fasen ska man behöva ha jacka den 1 juni?

Jag och en annan mamma från dagis har iaf bestämt oss för att ta en promenad idag. Det blir första gången som vi ses "utanför dagis" vilket jag tycker ska bli jätte trevligt. Jag har känt att vi har haft lätt för att prata med varandra. Men det är konstigt det där med nya kontakter, jag blir alltid lite smånervös (trots mina 27 år) och när jag blir nervös så pratar jag på som bara den. Om allt och inget. Jag blir stirrig och viftar med händerna när jag pratar. Vi får väl se hur det går idag, hon kanske tycker att jag är helt dum i huvet!

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Imorgon smäller det. Då kommer sommaren på riktigt!!

2010-06-01 @ 21:44:35
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0