Stopp!

Stopp är just vad det är i mitt huvud nu. Jag har sovit riktigt dåligt pga min hals, den har kliat hela natten. Jag har spenderat morgonen i soffan med honungsvatten och tre sorters halstabletter.
Nu har jag tagit ett varmt bad och fräschat upp mig lite. Nisse är ledig idag.

Ahhhhh det var precis en spindel som klättrade på mitt ben. Ni anar inte hur jag ser ut när sånt händer. Jag skriker och hoppar.

Ja Nisse är iallafall ledig så jag vill inte slösa bort denna dagen i soffan. Vi ska bege oss till stan nu och äta lunch.



Johanna har uppmuntrat mig till att faktiskt använda mina accessoarer
som annars bara ligger. Jag ska sortera dem sen ska jag bli bättre
på det. Outfiten blir ju faktiskt lite roligare då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0