Sunnydays!

Dagar som denna kan man bara inte få nog av. Jag och Nisse sköt upp både shopping och bad. Vi var helt bänkade i farmor och farfars härliga trädgård. Idag har vi solat, busat, grillat och ätit jordgubbar. Fram åt kvällen fick jag lite väl mycker sommarkänslor i mig och fick för mig att både hjula och stå på händer. Jodå så att....
Jag är ju inte ung i kroppen längre. Det var nog allt en syn för ögat.   Jag tänkte att jag skulle köra igång ordentligt med min yoga dvd snart så att jag får sträna upp mig lite. Sen ska det minskäl hjulas, hihi.



Trädgårdsmästaren Emelie i farten.



En liten hand som är väldigt intresserad av dedär gräset ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0