Systrar <3

Idag gör vi tråkiga saker. Vi tvättar och plockar. Vi har kört en ordentlig rensning här hemma så ikväll bär det av till sopstationen. Jag tänkte även förnya köket lite, med  fina glas och tallrikar. 

Imorse kom mormor förbi med fika. Jordgubbar, melon och hennes goda kanelbullar.

Nu har barnen börjat att få nytta av varandra. Engla är så duktig med sin lillasyster. Idag lämnade jag dem på rummet tillsammans för andra gången medans jag fixade lunch. Jag plockade undan alla småsaker och såg till så att det var fritt fram för Lhea. Sen roade dem sig på rummet säkert en halvtimme. Ibland tillsammans och ibland på olika håll. Lhea tog föresten sina första krypsteg idag. Lite vingligt måste jag väl säga att det var, men nu kommer det att gå undan.







Systrar ♥

 


Kommentarer
Postat av: Charlene

Ni valde rätt dag. Vädret är ju sådär.

2010-06-30 @ 21:02:19
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0