Tjejsaker!

Nisse är iväg med grabbarna och tittar på fotboll. Jag och Engla har myst en massa. Hon fick vara uppe lite längre idag nu när pappa är borta. Vi satt och tittade på allsång när jag märkte att lillfisen hade somnat i min famn ♥
Fasen vad allsång är bra. Då är det sommar när det drar igång. Det trodde man inte för att par år sedan, att man skulle sitta med ett litet leende på läpparna, huvudet på sned och gunga med till allsångslåtar, hehe. Men har det inte ryckt upp sig lite de senaste åren?
Vi har smaskat på glassbåtar (en ny/gammal favorit.) Förr fick jag alltid det hos min mormor. Känns allsång och glassbåt lite tantvarning på mig eller?
För en stund sen bar jag in min lilla tjej, jag pustade till när jag lyfte den lealösa kroppen. Nu tänkte jag fixa naglarna, dem ska målas i mina absoluta favorit färg orange fizz. Jag ska vara ärlig och säga att jag är lite nyfiken på matchen. Typiskt att spanien spelar när här äntligen är chans till en fotbollsfri kväll.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0