Lilla mamma!

Vaknade imorse med halsont=( Under dagen har jag börjat känna mig lite hängig och frusen. Blir det så när man är ute och ränner på nätterna? Efter ett par rom & cola är sommarnätterna betydligt behagligare än vanligt. Jag har kurerat mig hela dagen med ipren, te och bafusin. När jag känner mig sjuk har jag väldigt svårt att dricka kaffe. Vaknar jag på morgonen och känner behov av te då jäklar mår jag inte bra.
Jag och barnen har varit hos mamma/mormor. Det bjöds på en god lunch och sedan fika. Det är mysigt att vara hos mamma och bli omhändertagen. Lilla mamma, blir man någonsin stor när man är i sin mammas sällskap?



Fläskpannkaka med lingon, broccoli, morrötter, avocado och gurka.
Att grönsakerna är självklara här hemma har jag fått från mamma.
Vi älskar grönsaker och anser att en måltid inte är komplett utan något
fräscht till.



Till fika blev det kaffe, te i mitt fall, melon och blåbär. Hm glömde ta foto
på chokladet och glassen som trycktes mellan alla nyttigheter, upps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0