Varning!

Innan ni läser vidare varnar jag för olagligt vita ben och en hög Emelie.

Den där hostmedecinen som jag fick idag innehåller visst något som gör att man blir lite packad. Min dag efter kl elva har med andra ord varit toppen.

Dedär med vita ben kan jag lätt förklara. Var sommar när det är dags för att visa benen står jag framför speglen och bara gapar. Jag kisar eftersom jag blir bländad. Inte som av en härlig solstråle utan som att stirra rakt upp i solen tills ögonen börjar rinna. Så. Innan jag går ut tänker jag possitivt att va fasen jag får ju aldrig någon färg om jag inte har bara ben. Att man aldrig lär sig. Jag har inga pigment på benen what so ever och kommer aldrig att få. Inte magen heller, men överallt annars blir jag brun. Till alla som får läcker bränna på benen och magen så är jag inte alls avundsjuk, host!
Innan var det ett riktigt problem för mig. Det lite pinsamt. Fråga mig inte, fjortis trams. Nu skiter jag i vilket. Är det inte härligt att bli äldre, säkrare och klokare?

Jag är som sagt lite packad på hostmedicin just nu så att jag spenderat en havtimme på ett inlägg om mina ben är för tillfället inte helt onödigt. 



Jag tillhör den gruppen som inte kan få någon färg på benen.



Smaskiga smultron. Längtar tills farmors blir mogna och fina, då
jäklar kommer smultronmonsterna och äter=)



En hög och glad Emelie med halsont förtjänar en glass. Man kan ju
inte bara lägga ut bra bilder?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0