Brakefast for lunch!

Vilken härlig dag hörni! Dagar som denna behövs nu efter allt mörker. Det är dock fortfarande kallt men än så länge nöjer jag mig med blå himmel och strålande sol. Det var till och med så att strumpebrallorna och conversen åkte fram. 
Idag har vi varit iväg och handlat till dopet. Som vanligt slank det ner lite annat i vagnen. Jag hittade en bok på rean som heter smart mat för dina barn. Perfekt för mig. Är det något jag behöver tips och ideer om så är det lunch och mellis. Det är inte helt lätt att få ihop minst två lagade mål om dagen, då man ska variera sig och tänka "nyttigt", man vill ju gärna ge sina barn så bra mat som möjligt.
På tal om mat så har vi precis fikat nu. Vi dukade upp en massa gott som vi handlade i affären. Jag är verkligen en sucker för mackor och alla dess tillbehör. Jag hade kunnat äta mackor hela dagen lång. Ni hör, jag behöver verkligen inspiration.
Fy vilket tråkigt inlägg!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0