Den där Tomas!

Nu får jag äta upp......

Jag blev som sagt meddragen av mor min till en konsert med Tomas Ledin. Ångrar jag det? Nej!
Mamma och jag tog ett glas med bubblor innan det ringde in. När vi kommer in möts vi av en scen med stora röda sametsgardiner som är fördragna. Framför finns det en mikrofon, en pall och fyra gitarrer. Ut kommer Tomas, han sätter sig och lirar på en av sina fyra gitarrer (om ni frågar mig som inte vet ett skit så lät det lite akustiskt) grymt var det iaf, han börjar sjunga blå stunder och jag kan svära på att det kändes som att jag var med i den där reklamen för pripps blå. Det var där Tomas fick mitt hjärta, bra jobbat! Han kör sina äldre lite lugnare låtar innan gardinerna dras bort och bandet spelar. Jag har aldrig sett så många medelålders damer rocka loss. Gissa om de trånade när han viskade lite småsexigt i micken till inatt e jag din, inatt e du min.
En annan favorit är här kommer det nya tider. Jag tyckte det var synd att han inte körde snart tystnar musiken, men då hade väl alla damer fått hjärtinfarkt.
Ja man är väl ett litet Ledinfan trots allt......

Tack mamma för en mysig kväll<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0