Hårakuten!

Ruffset på huvudet måste jag göra något åt nu känner jag. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men något drastiskt måste göras. Lite svallande lockar hade inte suttit fel, det sätter liv i håret också är det lättskött nu till sommaren. Eftersom jag tappar ganska mycket hår nu är det kanska snyggt med lugg, men opraktiskt till sommaren eftersom luggen oftast måste fixas för att den ska ligga rätt. Eller ska jag rent av fixa mig en snygg mammafrissa = klippa håret paget och i mitt fal kanske färga det i en riktigt härlig chokladbrun.
Vad tycker ni? Komigen hjälp mig!


Här svallade lockarna fritt i Turkiet 05.


Denna längden tycker jag är snygg, både med och utan lugg.


Kommentarer
Postat av: unique

Jag röstar på en snygg page. Tror verkligen du skulle passa i det :)

2010-03-18 @ 18:16:19
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: caroline

Hårproblem.... ständigt där.

Jag klippte page när jag var gravid, något jag ALDRIG skulle gjort annars, hade till halva ryggen innan, måste varit hormonerna, fy vad jag ångrar mig men det är SÅÅÅ snyggt på andra ^^ Varför e det alltid så förresten?



De där lockiga var iaf fint tycker jag :)

2010-03-19 @ 11:36:12
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0