In your face!

På senare tid har Engla fått ett stort intresse av kameror. Hon snor vår och fotar ALLT. Hon är jätteduktig för att inte ha varit i fotobranschen så länge. Jag hittar mycket osmickrande bilder på mig själv och när hon verkligen går bannanas med kameran så får jag nog radera ett tjogotal meningslösa bilder var dag. Jag har försökt att berätta för henne att hon gärna får fota och att hon är jätteduktig men att om hon ska fota lillasyster så får hon inte fota så nära för att blixten kan göra ont i ögonen.


Numera fotar Engla utan blixt!


Kommentarer
Postat av: Caroline & Aria

Hahaha. Helt underbart. Jag sitter alltid och elr och småskrattar för mig själv när jag läser vissa av dina inlägg. Puss på er!

2010-04-01 @ 08:47:10
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0