Kvalitetstid!

Idag har jag varit extra varm i hjärtat.  Jag har haft kvalitetstid med min Engla. Imorse kom deras underbara mormor hit för att passa Lhea. Jag och Engla hade plander på att göra något tillsammans. Hur mycket hon än tycker om sin lillasyster så behöver Engla också vara ensam om mammas uppmärksamhet. Engla behöver vara den lilla tjejen hon var innan Lhea kom och inte bara storasyster. Vi tog ett par timmar på musseet idag. Vi skrattade, höll handen, pratade och fikade. Det var så mysigt. Tänkte att jag skulle försöka unna oss den iaf minst en gång i månaden.
Visst har vi det underbart tillsammans allihop och jag måste säga att det är som bäst när vi alla är samlade, men att ta sig enskild tid för barnen är viktigt för mig och jag tror att de mår bra av det.

Mamma ♥ Engla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0