Tillbaka från min deppighet!

Jag har minst sagt haft sömnbrist på sista tiden. Nisse har jobbat natt hela veckan och bara för att jag tycker så synd om mig själv ska jag fortsätta intala mig att folk vill höra/läsa hur mina nätter har varit.

23.00 Emelie går och lägger sig

24.00 Lhea vaknar och är vaken ca en timme

02.00 Engla vaknar och vill gå upp! Hon får komma in till mig men somnar inte förens 03.00

03.00 Lhea vaknar men somnar om efter amning

Mellan 04 och 06 är Lhea orolig

06.00 vaknar Engla och då ger jag upp.

Jag tror nog inte att detta har varit anledningen till att jag inte har bloggat men jag tror nog att det har varit en bidragande faktor, för allt blir värre utan sömn.
Ibland är det bara skönt att ta en paus. För är det inte så att man hela tiden tänker blogg? Hm detta kan bli ett bra inlägg osv...
Det är ju så kul att blogga och inte mist så är det en investering för minnet. Kul att kunna gå tillbaka och titta. Men det är lätt att det går för långt, för gränsen är hårfin mellan mansikt bloggande och hjärtligt bloggande.

Nu känner jag mig piggare efter lite sovmorgon. Nisse gick upp med barnen idag. Jag sov enda till åtta. Inte trodde man att man skulle kalla det sovmorgon när man var 18 och mötte dagen först vi ett tiden.



Vi precis som många andra var i parken igår och njöt av hela 18 grader
och solsken.





Kommentarer
Postat av: unique

Sömnbrist kan driva vem som helst till vansinne. Stackare där. Varför vaknar Lhea? Är det mat hon vill ha då eller?



Hoppas verkligen du kan få ta igen lite sömn snarast. Vill ju inte ha en deppig mamma ;-)

2010-03-28 @ 08:55:40
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0