Typiskt!

För en stund sedan satte jag mig tillrätta i soffan. Jag kröp upp i ena hörnet, la fötterna längst med divanen, la en filt över benen, placerade datorn i knät, blev serverad fruktsallad och te också blir jag kissnödig. Ja ni hör ju själv, det går ju fan inte ihop. Nu sitter jag iaf här och muttrar. Fruktsalladen är slut och mitt te är uppdrucket men jag måste fortfarande pinka. Att man kan vara så lat. Eller är det bara så att situationen är så jobbig att jag trotsar mig själv?  Jo så får det va, moget Emelie, moget.

Nu har jag varit inne med sjuka i tre dagar. Nu måste jag snart ut och fylla lungorna med lite frisk luft, hoppas att lillfisen är bra i morgon. Idag har mamma förgyllt vår dag med fika och blommor, myyyys! Finns det något bättre än en riktig jäkla bullfrukost?
En krispig fralla med smör, dansk fisost och paprika, mohahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0