If you can dream it, you can be it!

Här hemma fortsätter eländet, inatt vaknade en liten Lhea med feberhet kropp. Engla är bättre idag och även jag är på bättringsväg. Jag har sovit ända tills tolv idag (med små vakna tillfälle som amning, frukost, te och annan kurering.)

Nu har jag legat en lång stund i sängen medans barnen har vilat och läst Andreas Carlssons bok Live to win. En bok som jag fick i julklapp av mamma. Ska jag vara ärlig så var det kanske ingen bok som jag hoppade i taket för, men jag måste säga att det är en riktigt bra, underhållande och inte minst en inspererande bok. Fan vad grym han är Anderas, jag önskar att jag hade det drivet i kroppen som är så självklart för vissa.
Är det så att alla bär på det? Är det verkligen så att alla kan komma så långt som Andreas har gjort genom att våga?
Jag tänker själv ofta att man har ju bara ett liv, det är ju för fasen bara att gå all in. Är det ändå inte så i slutendan att man ångrar det man inte gjorde.....



Det visade sig när jag läste boken att jag och Andreas bodde i
Sollentuna under samma år. Inte dåligt för en malmötjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0