Vi gör vad vi är bäst på!

Här hemma gör vi det vi är bäst på, vi är sjuka. Både Engla och jag är regält deckade och Lhea har även hon fått sig en liten släng. Jag har legat i soffan hela dagen och Nisse har minst sagt haft att göra. Det är kanske inte så glassigt att vara ledig med två barn trots allt?
Men han har varit så duktig så, han har servrat oss hemmalagade våfflor. Vi glömde ju bort att det var våffeldagen i torsdags, shame on me, och jag som ska vara en så kallad bullmamma.
Nu sover barnen och jag tänkte unna mig lite vardagslyx. 


 

Kommentarer
Postat av: caroline

Vi åt inte heller våfflor :S hehe

2010-03-29 @ 10:28:41
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Danne

Blir aldrig Nisse sjuk?

2010-03-29 @ 13:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0