Nu pirrar det i magen!

Min underbara faster och hennes familj var på middag hos oss igår.  De är fotografer (väldigt duktiga) och ska givetvis fota vårt bröllop. Cecilia (faster) ska även sy min klänning. Jag har köpt en bra basklänning som vi ska förlänga och snygga till med lite detaljer, åhhh den kommer att bli så fin. Igår under middagen blev det en herrans massa bröllopssnack, herrejisses vad mycket det är att tänka på.  Nu är det bara drygt tre månader kvar och tidsoptimist som man är tycker jag att det är luuungt. När de hade gått igår satte jag mig och gjorde en lista på allt som ska fixas och insåg att det är allt annat än lugnt. Men jag jobbar bäst under press och tycker faktiskt att det är kul när det händer mycket saker.
Trots att vi har valt att ha ett litet bröllop så vill vi fortfarande hålla det väldigt traditionellt, och vad det innfattar fick jag veta igår (tack snälla ni.)
Något blått, något gammalt, något lånat - toastmaster - kläder - blommor - tal, and it goes on and on......

Gå gärna in och titta på deras hemsida, vi är med på en del av korten http://www.fotografgreen.se

Föresten någon som vill dela med sig om sina upplevelser, erfarenheter, tips och ideer?



Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Tack för din peppande kommentar. Fast jag är visst inget bra på att sluta amma. Hade så otroligt mycket mjölk i brösten hela dagen igår så ingen ersättning för lilla damen. Hur gör man egentligen för att minska?

2010-05-15 @ 07:55:37
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0