Den som spar han har!

Jag har spenderat eftermiddagen och kvällen med att städa, bädda rent, tvätta och sortera förådet. Jag tycker att det är så skönt att ha städningen över innan helgen så att man kan njuta ordentligt. Jag hann inte med att skura badrummet men det tar jag imorrn. Jag tänkte även baka dinkelbröd men även det får göras imorgon.
Nu har jag tänt ljus överallt, tagit fram min glass som är sen i helgen. Där vi beställer pizza får man en liten bägare med god och krämig glass. Jag orkar aldrig äta upp den efter pizzan, men det är ganska fint att plocka fram den ett par dagar senare. Robinsson är på tvn och jag sitter i soffan med datorn i knät. Life is good!


Imorgon är det helg och vi har en massa mys att se fram emot.



Kommentarer
Postat av: Ebba

men GUD vilken snygg pall!! Var har du hittat denna skönhet?

2010-11-24 @ 23:23:12
URL: http://ebbsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0