Det blir bra ändå!

Nu är jag hemma från min powerwalk till och från affären. Jisses vad jag har gått fort. Jag skojar inte när jag säger att jag är plask blöt på ryggen. Härligt. Lhea sover gott i vagnen där nere och jag har packat in varorna.


Planeringsfreek som man är är det lätt att dagen går i spillror när den inte blir som man tänkt sig. Men jag ska säga er att det verkar bli bra för det. Golvet är snart färdiglagt och vårt sovrum kommer att bli så fint. Vi har vita väggar och snart ett vitt trägolv. Sen tänkte jag ha lite oranga och bruna detaljer. Lite varma oranga ljuslyktor, en mörkbrun trähylla över sängen och kanske ett antikt orientalisk sidbord i samma färg som hyllan. Vi får se, jag visar er när det är klart iaf.


Det var skönt att promenera idag. Jag har en härlig väg när jag går till affären. Jag passerar kyrkan där vi gifte oss i sommras också alla dessa vackra stora vita Madicken villor som jag går och drömmer om ska bli vårt en dag. Det är skönt att drömma ibland, visst är det?
Jag handlade en massa godsaker tills ikväll och till middag blir det pasta med kyckling i någon krämig sås med örter, champinjoner, kantareller och massor av parmesan.




Varm känsla i höstrusket<3



Nu tänker vi hålla fredag.



Kommentarer
Postat av: Charlene

Man måste få drömma :)



Ska bli kul att se sovrummet.

2010-11-12 @ 23:57:25
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Charlene

Sv: Tack så mycket sweetie :)

2010-11-13 @ 21:43:40
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0