Det var längesen!

För en stund sen satte jag mig i soffan med en kopp te (höstrusk från khals) och ett kexchoklad. Jag satte på fyran och fastnade på biggest loser. Kom sen på att det var hollywoodfruar ikväll. Något kändes konstigt, sådär ovanligt lugnt. Sen kom jag på det, jag har försören höstlov. I vanliga fall sitter jag och pluggar nu och kämpar med att få in min veckouppgift så perfekt som möjligt. Men inte idag inte. Nähä och inte ens har jag dåligt samvete för kexchokladet längre heller....

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Det är rätt bruden. Har man lov så får man äta kexchoklad hahaha



Tack för ditt pepp. Jag vet ju att det är så, men de dagarna är otroligt tuffa. Nu lägger jag det bakom mig för nu iaf =)

Kram

2010-11-02 @ 07:35:42
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0