En dag som denna!

Nu är vi hemma från vår promenad. Herre jisses, vi fick alla områdets barn med oss. Men det var skoj, Engla var i extas ialla fall. Vi gick bort till en lekplats, alla barnen ville turas om att gunga Lhea och köra henne i vagnen. Nu har vi ätit en sen lunch som bestod av rester från kalaset igår. Nu tänkte jag sätta mig och lägga in lite anonser på blocket och tradera. Ikväll blir det fika istället för middag med tanke på den sena lunchen och kanske en film, vi får la se. Det blir ett inlägg om kalaset igår ialla fall innan jag chekar ut för dagen:)




Fruktpause.



Jag passar på att suga i mig solens underbara strålar medans ett av barnen gungar Lhea, hihi.




Lhea!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0