För ett år sen.....

Tänk att min älskade tjej fyller ett år idag. Just nu för ett år sen var Lhea bara tre timmar gammal. Jag hade en underbar förlossning och var ofärskämt pigg efteråt. Den lilla gaphalsen har verkligen förgyllt mitt liv och jag älskar henne av hela mitt hjärt ♥


Grattis på födelsedagen Lhea!





Dage till ära började med finbesök av Stina och Emilio. Vi käkade frukost för att sen ta en powerwalk till badhuset. Lhea älskar att bara och vad passar inte bättre då än att få göra det på sin ettårs dag. Sen har vi spenderat hela dagen och kvällen ihop. Dem käkade pizza med oss och stannade på lite fredagsmys. Nu har jag och Nisse fixat och donat till kalaset imorgon. Det bjuds på en massa godsaker men mer om det imorgon. Nu tänkte jag hoppa i bingen, för trött det är jag.



En trött Lhea i Stinas knä, väntar på att mor sin ska bli klar med pacningen till badet. Och en Emilio som är väldigt sugen på Lheas napp.




Färdigbadade, trötta och hungriga.


Lhea har förståss också fått pakert idag, men det tar vi imorrn.

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Grattis sötaste Lhea på 1 års dagen, hipp hipp Hurra! hoppas ni haft en fin kalasdag även idag!!

kramar

2010-11-06 @ 17:59:13
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0