Fredagen är här!

Jag kommer ihåg när jag och Stina åkte utomlands tillsammans. Det var på den tiden innan man fick barn. Jag har en film som vi har spelat in från Turkiet, där vi sitter på en rastaurang och jag säger nu är vi här i Turkiet, vi kom igår och har en hel vecka framför oss. Egentligen hade vi redan varit där en vecka men det kändes bättre att dela upp det eftersom det kändes som vi fick ut mer av det då? Lite så är det för mig nu. Nisse är ledig både imorgon och på tisdag. Vilket göt att det blir fredag för oss idag, inte sant? Ikväll ska vi titta på "gårdagen så mycket bättre" och mysa.


De senaste dagarna har det varit fullt ös som vanligt. Sist jag skrev skulle jag iväg och pyssla hos min faster. Jag fick ihop barnens böcker och jag är väldigt nöjd med resultatet. Igår vankades det middag hemma hos Stina och hennes familj, det bjöds på empanadas och min hunger är äntligen stillad. Ni anar inte hur jag har längtat efter dessa piroger.


Jag och Stina tränar för fullt. Igår blev det zumba och fy fasen vad roligt. Jag var helt genomsvettig. Nu tänkte jag köta tre gånger i veckan (mer om jag hinner) zumba och bodypump är självklara men jag vill även testa yoga och spinning. Det ska nog bli bra det här.


Nisse och Engla är på barnkalas och Lhea sover. Nu tänkte jag slänga mig i soffan under mitt duntäcke med tidningar som jag inte hunnit läsa. Jag är så spänd på nya ELLE och intervjun med Helena Seger. Hennes första och sista intervju. Kanske unnar jag mig en ostbulle (med ost och gurka) och en kopp te. Det är ju faktiskt fredag, hihi.



Tjejernas böcker fulla med minnen<3




Lhea mös hos mormor medans jag tränade zumba.



Chilenska empanadas.



Nu blir det soffhäng.




Kommentarer
Postat av: Charlene

Så fina böckerna är!

2010-11-21 @ 13:31:47
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Tack va kul att höra, att du tycker bloggen är mysig, hAppY :)



o va fina böckerna ser ut.. får dock ännu mer ångest av att se dem.. har fortfarande itne tagit tag i Ellens.. fan skärpning från min sida nu!!

2010-11-21 @ 22:36:39
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0