Hej mitt vinterland!

Vad härligt det är med vintern. Vinterdagar som denna kan man bara inte få nog av. Ska man klaga lite så hade solen gjort dagen ännu mer prefekt. Vi har haft en mysig 1a advent hos Nisses föräldrar. Jag lovade bilder så här kommer bilder.






Vi började morgonen med adventsfrukost (varför säger man så när det är vanlig jäkla frukost?) Efter lunchen lyxade vi till det lite med tomteskum, pepparkakor och pepparkakskola.



Spring farfar spring. Fortare, fortare....



Farfar, Lhea och farmor.







Har man systemkamera så ska man minsann ta hoppbilder. Nisse var grym. Jag behöver träna om man säger så.




Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Så mycket roligare att titta på bilderna nu när de blir bra hahaha



Ja, Wilda har fått lite färg. Struntade i att smörja henne och höll henne i skuggan för det mesta. Tycker inte om alla dessa krämer.



Då får vi ju boka nåt nästa vecka. Ska kolla hur Jon jobbar så hör jag av mig

2010-11-29 @ 09:02:59
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0