Helgen!

Vi har haft fullt upp i helgen därför har jag inte kunnat uppdatera. Det hat varit fredagsmys med familjen. Lördagen bestod av simmskola, grovstädning, middag med Stina och hennes familj. Efter god mat, vin och cubalibre bestämde jag och Stina oss för att gå ut. Det brukar bli så himla roligt när det är spontant och visst hade vi kul, hihi. Igår åt vi middag hos Nisses föräldrar, på kvällen var vi så trötta. Jag tror minsann att jag somnade innan kl nio. Man är ju inte 20 längre, hoho.


Men nu är det ny vecka. Den startade vi med lite sjuka. Engla vaknade imorse med feber. Aja, det är bara till att härda ut. Engla är snart på benen igen, tills dess ska jag göra allt jag kan för att hon ska må bättre<3




Mamma städar och Lhea drar fram. Favoriten är mina smycke.





Lördagens utgång. Jag och Stina på toa. Det är väl märkligt att dessa toabilder har hängt med sen fjortistiden.





Söndagen gick i slapphelens tecken. Osminkad, myskläder och pizza.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0