I god tid!

Ni vet hur jag alltid stressar för att bli färdig med veckas uppgift i skolan. Jag är förbaskat bra på att skjuta upp till sista stund och sitta hela måndagen fram till deadline kl 00.00. Men inte idag inte. Idag var jag ute i god tid, jag har läst min bok under hela dagen när tillfälle har getts och fy vad bra det blev. Nu har jag hela kvällen i godan ro. Lite ironikst att jag säger så eftersom klockan snart är nio och jag lägger mig klockan tio. Men men, jag ska dricka te och titta på meningslösa tv program. Jag ska sitta med gott samvete och slappna av.




Det blev en sen lunch (bestående av keso, kanel, granatäpple, papaya, clementin och valnötter) med boken i högsta hugg. Har ni tid över så läs det säger jag bara. Jag är förälskad och vill bara ha mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0