I slasket!

Vi har spenderat dagen hemma hos Stina och Emilio. Där bjöds det på lek, kaffe och Stinas goda lasagne som hon hade svängt ihop igår. Emilio hade fått nya leksaker så dem skulle såklart testas. Det är så roligt att se hur fint dem "leker" tillsammans. Idag skarattde dem ihop<3
När det var dags för barnen att sova tog jag och Stina en promenad i slasket. Det är alltid skönt med luft men dessvärre var mina fötter plask blöta när jag kom hem. Nu är det snart dags att hämta Engla för att sen åka och kolla systemkamera. Nu jäklar ska det snart bli fina bilder.

Föresten! Lhea går nu. Det började för två veckor sen men igår tog hon flera steg. Hon kryper fortfarande hellre än går men det tar nog inte många dagar nu.... Min duktiga tjej♥



Kompisar!






Stina i parken.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Så söta!



2010-11-24 @ 15:17:09
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Söta små kompisar!

Va kul att våra små tjejer började gå nästan samtidigt, Ellen har övat hela dagen, så kul att se.. ser ut som en lite fyllekaja ;)

2010-11-24 @ 21:51:43
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0