Idag igen!

Här har vi precis käkat upp gårdagens spagetti och köttfärssås. Visst är det godare dagen efter? Lillgrodan blir bara sämre och sämre på att äta och bättre på att tramsa. Här ska det inte matas. Nädå, kan själv. Så just niu har jag små små klibbiga spagetti i hela köket. Kul! Pure funkar inte heller. Det ska vara riktig mat, precis som alla andra i familjen.


Vi startade dagen med frukost på.... håll i er! Ikea. Som jag skrev igår har det varit mycket Ikea på sista tiden and more to come. Vi bytar bara sällskap. Idag var det mys med Lheas gudmor Challe.  Lhea somnade i bilden på väg dit, sov vidare efter att jag hade lyft över henne i vagnen och sov sig igenom hela frukosten. Jag och Challe fick lite egentid vilket jag tyckte var mysigt och som jag kände att jag hade saknat. Lhea vaknade lagom tills vi var klara och fick umgås lite med sin gudmor. Hon fick sin ettårspresent som var en jättefin filt som Challe hade virkat själv. Helt underbar var den. Det bästa med filten är att den kan växa med Lhea. Desto större hon blir desto större kan man virka filten. Tänk att Lhea kanske sitter en dag i sin egen soffa med en gigantisk filt som har hängt med sen hennes ettårsdag. Men nu tänker jag skaka bort den tanken och njuta av min bebis och filten som blir en stor favorit i vagnen i vinter.


Tack Challe ♥



Challe.



Jag tar verkligen altid samma på Ikea. Vadå vanemänniska.



Klara för idag.



Lheas nya filt<3

Kommentarer
Postat av: Charlene

Det var så lite så! Tack själv :) Det var riktigt mysigt idag <3

2010-11-11 @ 21:36:48
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0