Innedag!

Jag har suttit här i 40 min och laddat upp bilder. Då tror ni säkert att det är jättemånga. Men nej, tre bilder. Jag hatar när tekniken sviker. Jag som var ute i god tid trode jag. Jag skulle skriva ett vettigt inlägg och visa många bider innan Hollywoodfruar började.

Trots lite sjuka och en dag utan luft har vi haft det jättemysigt. Engla fick komma ut och åka lite pulka med mormor. Vi har fikat och lekt med lego. Nu är Nisse och kollar fotboll med grabbarna. Själv njuter jag av lugnet. Inte för att Nisse är stökig med ibland är det skönt att vara själv. Jag äter mandlar och dricker te.  Tja, något vettigt inlägg blev det inte, mest en liten visit på min kväll...



Varm choklad och pepparkakor hör julen till efter pulkaåkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0