Jag valde fel dag!

Oftast brukar vi köra till dagis eftersom jag oftast har planerat något under dagen. Men idag skulle vi gå. Tror ni inte att lite duggregn snabbt förvandlas till ösregn och inte slutar det heller. Jag var blöt innanför kläderna för att inte snacka om mina fötter. Jag envisas ju med att ta på mig mina stövlar som där är fullt med sprickor i. Ja då får man helt enkelt skylla sig själv. Lhea somnade gott i vagnen på väg hem. Det såg så mysigt ut där innanför regnskyddet. Ja, jag tänkte tanken att lägga mig där själv. Tänk er vad skönt. De har det bra dem små liven och med all rätt.


Nu käkar jag gröt och Lhea sover fortfarande. Snart bär det av till Stina och Emilio för en fika. Jag har på mig mysbrallor och munkis och jag har inte en tanke på att ta av mig det på hela dagen. Så idag blir det myskläder och mysfika.




En dyngsur mamma.



En sovandes bebis, helt ovetande om den ruggiga dagen.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

hahaha Men motion fick du iaf. Sötis..



Jaså? Med Funlight eller? Trodde du avskydde det. Men fatta GOTT. Orkade inte fixa lunch idag så tog ännu en portion. Kan äta det hela dagen..



2010-11-03 @ 16:32:35
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0