Jag!

När jag hade torkat upp i morse efter morgonrundan i ösregn så packade vi in oss i bilen och for till Stina och Emilio för lek och fika. När vi hade hämtat Engla åkte vi hem och gjorde skrabbelucker. Vilka busar vi är såhär mitt på en vardag. Men gott är det. Engla hjälpte mig att vispa ihop och steka. När vi äter pannkakor eller skrabbisar så hinner vi alltid äta hälften vid spisen. Det är ju så dem är så godast. Engla bjöd lillasyster på en sen satt hon där vid spisen på golvet helt tagen av den förtrollande smaken. I en halvtimme minst. Skruttan!


Nu har jag tagit en dusch, kokat en kopp te och laddar för kvällens tv program. Bonde och Greys. Bonde är väl ett gött program? Jag sitter och ler hela programmet. Så jäkla hjärtligt till skillnad från allt annat ytligt skit som går på tv. Nisse är och tittar på fotboll idag så jag tänkte boosta mig själv med lite egen tid.




Lhea och Emilio leker så fint tillsammans. Eller fint och tillsammans vet jag inte, men dem tycker om varandra iaf.



Skrabbelucker och Lhea, snällt väntandes på mer....



Här är jag, redo för en mysig hemmakväll.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Va busig du e hahaha Skrabbisar på en onsdag. Ja, ja. Lillördag vet du



Man tackar. Funderar faktiskt att raka det helt. Sparar mycket pengar på det =)

2010-11-04 @ 08:08:33
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Charlene

Bonde är ett riktigt gött program! Tyvärr såg jag inte det igår eftersom jag inte riktigt ville föreslå det till Aaliayh. Vi tittade på film istället :)

2010-11-04 @ 19:31:50
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Jepp. Inatt smäller det. 03,15 lämnar vi lägenheten. Pirr i magen =)

2010-11-05 @ 08:11:16
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0