Julmys!

Jag missade bodypumpen idag då jag vaknade med halsont. Synd, jag som var så sjukt taggad igår. Idag hade jag äntligen chansen att träna på morgonen. Det är som skönast att träna då, man är pigg och med massor av energi. Men jag får avstå idag och se hur jag mår imrgon. Jag vet inte var tiden tar vägen här. Tycker att vi inte har något annat än tid men ändå hinner jag varken handla, tvätta eller städa. Men det är väl hur man prioiterar.


Igår prioriterade vi iaf trevliga saker. Hela familjen och mormor åkte till vällingeblomman för lite julmys. Det är något vi gör varje år och det är lika mysigt var gång. På kvällen var jag i skolan inför nästa nationella. Innan dess hann jag klämma in en fika med Stina och Emilio. Nu håller vi på att göra oss klara här. Vi ska snart åka och hämta Engla på dagis för att sen ge oss iväg på nya äventyr.....




Tomteland på vällingeblomman. Englas favvo var tomtarna och Lheas var alla ljus.




Tittut=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0