Kalas!

Kalaset igår blev riktigt lyckat och jag kan ännu inte fatta att jag har en liten ettåring här hemma som by the way har tagit sina första steg. Men hon är inte jättevåglig och sätter  sig gärna ner när man släpper henne. Men allt har sin tid. Hennes syrra däremot, hon gick när hon var 11 månader. Undra fall det är så att man har mer tid för första barnet och för att föräldrarna kanske omedvetet skyndar på barnets framsteg? Typiskt mig att ta ett sidospår. Tillbaka till kalaset.....


Vi hade dem absolut närmsta här. Vi bjöd på mat och sötsaker. Lhea fick äta tårta själv med sina bara händer, precis som det ska vara och hon åt mer tårta än någon annan på kalaset.


Som vanligt har jag mest suddiga bilder att bjuda på men det ska snrt bli ändring på det, jag lovar. Tills dess kommer jag att lova det i varje inlägg.




Det bjöds på hemmagjorda burgare och pommes som man fick komponera precis hur man ville.








Cupecakes och vit chokladmousse tårta. Tyvärr blev väl sockerkaksbotten torr men det kompenserades nog med moussen tror jag.



Födelsedagsgrisen i sin nya fina tunika. Gissa om hon pekar på tårtan=)



Storasyster hjälpe oss att öppna dem fina paketen som Lhea fick.


Vi bugar och tackar för allt fint och hoppas på att ni är nöjda med bjudningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0