Lite av allt!

Iadg var det dags för det hemska ettårs vaccinet. En spruta i vart ben som vanligt. Lhea blev jätteledsen men jag och vår duktiga bvc tant höll henne lugn. Nisse och Engla var hemma idag så vi passade på att gå in en sväng till öppna förskolan allihop när Lhea hade fått sprutorna. Efter lite lek bjöd vi min mamma på konsthallen. Där blev det smaskig lunch och sen ett bösök på polaren och pyret. Engla är nog inte riktigt bra. Hennes mage har spökat dem senaste dagarna. Hon somnade i bilden när vi var på väg hem, nu sover hon sött i vår säng och har gjort ett par timmar. Snart ska jag ge mig iväg till skolan och skriva första delen av det nationella. Önska mig lycka till, det kan behövas för jag är skitnervös....




Lissen efter sprutan...



Men efter lite bus med pappa så...



Engla och pappa påväg till konsthallen...



Mormor, Engla och Lhea på p.o.p....


Kommentarer
Postat av: Charlene

Naw, jag hoppas att hon inte blir sjuk.



Jag vet att du sitter och skriver just nu. Det går säkert bra. Jag håller tummarna.

2010-11-08 @ 18:53:29
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

lycka till!!

2010-11-09 @ 11:34:49
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0