Pannkakskalas!

Idag har jag och Lhea varit en riktigt lång promenad medans Engla och mormor busade. Det var längesen jag gick så långt, med tanke på operationen. Det känns i benen nu. Sen for vi hem till busfröna där vi blev bjudna på pannkakskalas. Engla stod för pannkakorna helt själv, men lite assistans från mormor. Kanske därför dem var tjocka som fem pannkakor? ♥ Hur som helst så var det gått. Lhea åt som aldrig förr. Nu på eftermiddagen har vi bara varit hemma och myst. Vi gick ut en sväng jag och barnen och busade på lekplats. Det behöver inte vara mer än så för att det ska vara underbart, visst?
Nu ska jag göra en kopp te och kolla runt lite på recept till Lheas 1års kalas<3



Pannkakor och kaffe på cafe mormor&Engla



Bus i sandlådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0