Så mycket bättre...

...ett förbaskat bra program. Det kan vara det bästa underhållningsprogramet som någonsin har sänts. Jag slutar inte heller förundras över hur grymt snygg Petra (september) är, eller hur manlig och sexig Petter har blivit med åren. Det är ett riktigt bra gäng med fantastiska kvaliteer.

Men det var inte vad inlägget skulle handla om, utan så mycket bättre bilder jag kan ta nu med vår nya systemkamera, hih. Vi är grymt nöjda och har tagit 145 bilder sen igårkväll. Vi köpte ingen värstingkamera utan bestämde oss för att börja lite lugnt och i framtiden byta upp oss.  Måste ju bara lägga upp ett par av dem bilderna som vi har tagit. Det är jag skuldig min blogg efter alla dessa skitbilder.







Vad mer? Vi har haft en fullspäckad helg som vanligt. Med middagar både igår och idag. Fredagsmys och lördagsmys. Träning och Engla har haft dansuppvisning med sin dansgrupp för föräldrar. Jag är så stolt över det barnet ska jag säga. Nu väntar sängen, imorgon är det första advent och då ska här bli julefint.


Kommentarer
Postat av: Charlene

Så skönt med systemkamera! Den bilden med blomman blev riktigt konstnärlig! Lhea ser riktigt cool ut is sin jacka ;) Söt!

2010-11-28 @ 10:21:18
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Charlene

Jag kollar din blogg typ tio ggr om dagen när jag sitter i byggkassen på jobb hihi. Läser gamla inlägg och tittar på recept :)

2010-11-28 @ 15:52:25
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Stina

Sicka granna bilder ;)

2010-11-28 @ 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0