Snälla tomten!

I eftermiddags tog vi bilen och körde en svälg till Nova lund. Vi behövde inhandla lite till Englas dagis. Både vantar och strumpor. Eftersom hon går på utedagsi är det extra viktigt att ha ombyte. Vi tittade även in en sväng i leksaksaffären där Engla fick peka ut vad hon önskar sig till jul. Toystory saker, en hel riddarby och en bilbana. Ska du inte titta lite på dockerna frågade jag. Mmmmm nä, svarar Engla. Nähä säger jag och förljer snällt med bort till avdelningen där svärd och riddarhjälmar finns. Vi har tittat på systemkamera och på fredag smäller det. Wiii, jag är så glad.

Nu sitter jag här, trött som bara den. Mina ögon går i kors, men jag skulle ju givetvis skriva ett inlägg innan. Nu säger jag godnatt, hoppas jag hinner in i sängen innan jag somnar.




Lhea fick gå lite inne på polarn, gissa om vi fick för det? Hon drog och kastade precis allt.



Engla önskar sig....

Kommentarer
Postat av: Mira

Vad ska ni ha för systemkamera? Jag har en Canon Eos 550D, den rekommenderas varmt!



Ha en fin kväll/ Mira

2010-11-24 @ 22:58:22
URL: http://mirandalux.blogspot.com
Postat av: Charlene

Vad kul med systemkamera :)



Engla är cool! Skippa dockorna ;)

2010-11-25 @ 22:39:19
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0