Lantligt!

Just nu har vi den klassiska lack hyllan från Ikea på tjejernas rum. Ni vet fyrkanten med massa små fyrkanter i. Den är snygg men ganska stel kan jag känna. Jag skulle vilja ha ut den och få in ett fint skåp med glasdörrar, samtidigt stort med bra förvaring. Det  ultimata hade ju varit att få tag på ett riktigt antikt, kanske till och med ett som man målar om själv. Annars har jag hittat ett på Ikea som jag tycker mycket om.




Visst är det fint? Jag kan riktigt se deras rosa lilla servis där innanför glaset.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

DET hade passat bra i vårt blivande hem =)

2010-10-31 @ 10:45:10
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Svägerskan och Aria

Det skåpet hade passat ypperligt i tjejernas rum! Hade ni velat ha 1 eller 2? Kandu skicka mig receptet på avokadopajen du gjorde till din födelsedag? Suveränt god!

2010-10-31 @ 14:36:26
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com
Postat av: Jenny Bengtsson

kolla blocket, det gjorde min syster. Hon köpte en stor byrå och gjorde om den totalt med lite färg och nya beslag. det blev skitsnyggt.Puss och kram din lilla salsaloppa

2010-10-31 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0