Läsmaraton och bröllopsbilder!

Idag står läsmaraton på chemat. Jag har 100 sidor kvar. Börjar jag nu så är jag färdig lagom tills ikväll då jag ska sätta mig och skriva min analys av bokens andra tredjedel. Jag ska även svara på ett antal omfattande frågor. Pust! Ja ni hör, det är väl lika bra att sätta igång?


Min faster som fotade oss på bröllopsdagen har lagt ut bilder på sin hemsida, kolla om ni vill. Bilderna som finns där är alla som vi har sett. Vi tog även fler bilder som är utom det traditionella (mer jag.) En massa hoppbilder, jag i brudklänning med converse, pilotbrillor och jeansjacka. Jag är så spänd på dem och jag lovar att visa så fort jag får dem. Ni hittar bilderna här.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Hej vännen. Det blir tyvärr tight att komma tidigare då tösabiten sover vid 11 och jag hinner inte göra mig iordning då jag tränar till 10.30. Är det ok??



Kan du maila mig ditt nr om det skulle vara nåt?

2010-10-25 @ 17:29:08
URL: shttp://saratilling.devote.se
Postat av: Charlene

Jag tittade på bilderna :) Jättefina!

2010-10-27 @ 22:23:02
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0