På sjukhuset!

Vi har varit på ett planerat läkarbesök med Lhea idag. Min Bvc sköterska tyckte att Lhea skelade med ena ögat när vi var på besök där för en tid sedan. Det visade sig med mätningar idag att det gör hon inte alls. Vi själva har inte riktigt sett det. Jag har väl inbillat mig att jag har sett det efter Ann sa det till mig men Nisse däremot han har varit fast besluten om att hon inte alls skelar. Bra där Nisse. Vi ska dock följa upp hennes ögon om ett part månader för att se så att hon inte har något synfel. Jag antar väl att det görs i samband med att man får en remiss till ögonkliniken. Lhea var inte på sitt bästa humör idag, lillgrodan har feber. När vi kom hem från sjukhuset stod tempen på 39.8. Stackare<3


Nu sitter jag och äter frukost. Strax blir det en dusch innan vårdcentralen. Jag ska kolla mitt sår idag efter operationen. Sen blir det fredagsmys för hela slanten.




Vi hann med en kaffe på pressbyrån medans Lheas ögondroppar skulle värka.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Vad skönt att hon inte har något synfel!

2010-10-23 @ 15:59:12
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: caroline

Krya, krya!

2010-10-23 @ 20:57:42
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0