Bebis!

Idag träffade jag min fina vän Emilia och hennes helt nya Clara. Tsss man blir ju så tramsig av bebisar. Hon var så fin och LITEN! Helt galet att Lhea har varit så och att Engla har varit så finns inte ens. Jag kan inte undgå att hänga lite läpp. Det är verkligen något visst med de allra minsta. Men dem blir ju betydligt roligare med tiden. Vi har haft en jättemysig fika på red fellas. Jag och Emilia har inte kunnat ses så mycket pga tidsbrist, tråkigt men sant. Nu när vi är lediga tillsammans har vi inte det problemet mer, så jag ser fram emot många mysiga fiker i höst/vinter mörkret.

 

Emilia och Clara.

 

Min lilla gaphals ♥

 

Massa bebismys.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0